Älskade söndag

Hej'
Igår kväll blev det grillning hos marcus.
Gick över till blomqvist en sväng linda hade huset så malin & malin var där också :) kul!

Idag har jag varit lite hundvakt, passade på och badade honom lite också så emms skulle slippa göra det sen :) Tog en promenad också, annars har vi bara myst.
Lagt upp lite skor på tradera också. hoppas jag går med vinst denna gång iallafall då haha.. har bara förlorat på det där än så länge.
aja
Snart kommer nog emma hem så ska vi upp på kompaniet som säljer ut prylar för 20% av priset nu så ska se om jag kan fynda någonting kul..

I morgon tar jag mig an Orsa sko igen. :) wööhööw!
Funderar lite på hur jag ska skylta, sitter och kikar på lite olika ideer.. kommer nog på någonting tillslut :)

Nu ska jag inta soffan innan emms kommer hem :)
ikväll blir det söndags mys!

Ha en underbar söndag.
/ Elina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0