Fredag

Hej
Vaknade 11.00 idag utvilad men inte allt för glad, vet inte kände bara på mig att detta kommer bli en jobbig dag.

Igår kväll fick min dator fnatt och det gick inte att logga in i den, som tur va så är min fasters sambo data tekniker så jag åkte till dom & han fixade det :)
+ att han la in ett virusskydd eftersom jag inte haft något sådant innan. & har vart väldigt orolig för det så jätte skönt att han va snäll och fixade det åt mig :)

Idag ska jag inte göra speciellt mycket, som vanligt så måste jag vila.
Men jag vill bli frisk så de är ju lika bra!

Men en sak jag ska göra är att prova olika outfits inför festen i morgon, ska läggga ut några så kan ni väl vara snälla att hjälpa mig välja ut en? :)

Nu ska jag äta lite lunch
hörs sen
/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0