Frisk förklarad :D

HEEEEJ :D!!
today is a happy day!

Vaknade, mådde riktigt bra. gick ut med kotten (hund) på en liten snabb promenad innan jag skulle till läkarstationen igen.
Denna gången kände jag lixom på mig att nu behöver jag inte gå dit på ett tag, vilket stämde bra. Tog mitt femte pick i fingret på två veckor.
Väntade på resultatet som har sett ut så här
103-54-69-87-8 wööwööö.. jag är faktiskt frisk nu! :) sänkan som ska ligga under 10 låg idag på 8 :) snacka om att jag va glad när jag gick därifrån jag riktigt hoppade fram.
åkte hem tog ut kotten på ännu en promenad :)

Skulle hälsa på farmor & farfar tråkigt nog så möttes jag av att de va påväg in till akuten med farmor.. :/..
där försvann såklart min glädje lite.. men jag hoppas det går bra!

Vi gick vidare till orsa sko för att hälsa på marcus som jobbade en vända :)

Sen gick vi hem & sedan dess har vi bara myst i soffan framför tvn, kotten är så trött så han bara sover. han har mycket päls så när det blir för varmt i soffan hoppar han ner på golvet, när han svalkat sig lite hoppar han tillbax upp i soffan å så har han hållt på nu ett bra tag. haha toker :)

Är förtillfället rätt piss off på nelly.com som skickade mig fel storlek på ett par skor, när jag retrunerat dem och ska få de i rätt storlek så finns dom inte kvar.. SUCK.. så det blev inga snyggingar till fotograferingen i september, men jag kanske hittar nå liknande. ihope so!

Nu när hösten verkligen börjar ta form så känner jag för en biokväll tycker det är på tiden att ta med pojkvännen ut på en film :) så har gjort en liten suprice for him.. tyvärr så får han det inte förnst på måndag men aja ;) tanken som räknas riight?..

när jag sitter & skriver nu så känner jag hur dagen känslomässigt har pendlat ganska mycket upp&ner. men i helhet så har det vart en bra dag.
Jag känner mig som en människa igen & det är nog det som är det bästa med denna dagen.
På måndag kan jag äntligen börja jobba!!

Nu ska jag kika på top model :)
/Elina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0