Ledsen

Ja nu är jag ledsen & trött på detta.
Allt har täppt till sig nu och jag känner varken doft eller smak & det rent ut sagt HATAR jag!
Då är det inte ens någon vits att äta någonting när det ändå inte smakar ett dugg..

Är det så här i morgon måste jag kontakta sjukan, och jag som bara vill va kry och kunna börja jobba från å med fredag annars kommer jag ju inte kunna överleva..
åååh.. så just nu är jag bara trött på allting.

Har inte träffat pojkvännen på hela dagen, han sa hejdå i morse sen va det jobb & träning på hans schema.
trist.. :/!
kommer få räkna med mycket sånt nu när hockeyn drar igång igen.

Skickade även tillbax skorna som jag fick hem idag, nu hoppas jag det går skapligt och att inget krånglar så jag får rätt storlek sen.
För de va grymma tycker jag! dock väldigt höööga med fet platå, men ändå så gillar jag dom & på fotografering så gör dom nog sig super snygga ;)!

Blev bjuden på middag till brorsan & emms, det va super trevligt. Synd att jag inte kunde njuta av maten som alla sa va så god :(.
Kom nyss hem därifrån och sitter nu i soffan och kollar på fotboll. Sverige leder med 2-0 och de ser stabilt ut så de är roligt!

Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv!
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0