Lung röntgen

Hej!
Nu har jag vart off igen, eftersom jag däckade i lördagsnatt. & nej inte på grund utav alkohol utan pga. jag fick hög feber igen.
Jag trodde inte de va sant trodde jag va helt slut bara eftersom jag inte va van att hålla igång en hel dag.
Så när jag vaknade i söndags morgon tog jag tempen och då låg den på 39,1 så jag fattade då att det faktiskt va sant.
låg hela söndagen och som tur va så hade vi ju läkar besök på måndagen, vilket jag trodde skulle bli mitt sista så jag äntligen fick börja jobba och komma in i verkligheten igen.
Men nej då så blev det ju verkligen inte.
sänkan va uppe i 87 nästan där jag började när jag vart sjuk dock låg den på 103 då, men det är ändå väldigt högt.
Väl inne hos doktorn så gjorde han många tester för att komma fram till ett svar på vad det är för fel på mig, men även denna gång gick vi därifrån utan resultat.
Det han hittade va var & blod i halsgropen, vätska i öronen samt svällde lymfar i armhålorna. men inget av det är orsaken till min höga sänka.
Så det stora felet är ännu oklart..
Han skickade mig på lung & bihåle röntgen i mora idag, så nu är det gjort också men lär väl ta ett tag innan vi får nå svar från de plåtarna.

Fick en ny kur av pencelin men denna gång en annan sort som ska vara bredare och bita på mer ställen i kroppen.
Så nu håller jag tummar & tår på att det hjälper!

på fredag ska jag tillbaka för en koll igen och då vill jag verkligen att sänkan ska vara stabil..

Så nu vet ni hur läget är med mig iallafall.
Jag gör inte så mycket mer på dagarna än att vila och kolla på tv vilket börjar bli väldigt segt!!

Hoppas allt är bättre med er iallafall :)
/ Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0