Mina valpar

Hahaha.
Yes som sagt så hämtade jag ut en paket idag!
vilket var mina skor jag berättade om här om dagen wiio.

Kommer jag va varmast om fötterna i vinter eller? Ohja jag tror det.

Här kommer lite bilder..
Ilike them alot!


Dom gör sig bra brevid pappas cykelskor & mina fotbollsskor ;)



Ge mig vinter nu!!! :D
nej inte riktigt än men snart! ;)

Jag har lovat mig själv att jag ska får köpa mig ett par snygga heels och stövlar tills jag ska till studion i stockholm. Har hittat mig ett par svarta riktigt fräcka höstboots med kilklack som jag gillar skarpt!
Sen har maria ett par stövlar på Orsa sko som jag bara älskar! så vi får se :)

Jag har börjat sälja ut på tradera nu, så har lagt upp två auktioner så vi får se hur jag lyckas då. men ska fixa klart med garderoberna nu innan älsklingen kommer hem från jobb!

/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0