Orsa sko

Hej folket!

Det känns helt underbart just nu :) ALLT!
Två veckor på sko affären har jag framför mig & det verkligen gillar jag. Jag pysslar och donar & idag har jag tagit mig an skyltfönstet det är inte riktigt klart ännu, men har bytt gardiner och fixat lite iallafall.
Har haft fullt upp så inte förnst nu jag tagit mig tid till en lunch. men det är kul! :)

Jag uppdaterar också Orsa skos egen blogg nu dessa två veckor så är ni nyfikna på vad som händer så kika in: orsasko.blogspot.com

Nu är det även mindre än en månad kvar tills jag ska till the studio har nog fixat kläderna jag ska ha på mig nu.. haha jag vet jag är löjlig, menmen ;)

Nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva :)
Ha det bra!
/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0