Suck

Hej.
Nu har det tagit om fast satt sig i nosen istället, så nu är jag super snuvig och tät vilket jag ogillar!
Jag äter ju pencilin och ska vara frisk nu.. ååh..
Är jag inte riktigt frisk i morgon, vilket jag tvivlar på så måste vi uppsöka sjukhus igen och jag orkar inte det..

I övrigt har jag haft en riktigt bra dag.
Började med att mamma ringde och sa att hon äntligen fått en rullstol till mormor, så nu kan vi äntligen ta med henne ut på längre promenader :)
Självklart så passade vi på direkt och mormor va så nöjd vilket gjorde att jag också va väldigt nöjd.
Så jag måste säga att det är dagens höjdpunkt! så glad.

Fick även ett paket idag, men det va mina killer heels som jag beställt tills jag ska till studion i september.
Dock kom dom i fel storlek så de blir väl reklamation..
Tycker sånt är så onödigt slarvigt av firman som jag beställt skorna av. men aja.

Ska prata med jobbet i morgon också å höra hur det blir, fast det beror ju säkerligen på vad som händer med mig nu när det tog om.
Men jag vill jobba!!

Aja nu ska jag inte tjata mer :)
ha det bra
/ Elina



Vill bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0