Ett sätt att slippa tänka så mycket!

Hej!
Idag har jag införskaffat mig en almenacka som ska göra så jag slipper tänka allt för mycket på vad var det jag skulle göra idag? när börjar jag jobba? & jag vet ju att det är nå speciellt idag men vad?
Haha. så kan mina dagar se ut & därför va det på tiden att skriva upp vad som faktiskt ska göras, hur när å vart.

Blev en STOR röd, tycker de små är så svåra att skriva i, speciellt för en med väldigt skakiga händer.. hmm..
Så det blev en stor! Så det får plats mycket inehåll också ;)

Jag fick hoppa in och jobba en vända idag vilket va bra eftersom jag inte hade någonting alls att göra!

GRATTIS också till min fina Julia Lindgren som fixade uppskrivningen idag! lätt som en plätt ju & jag vet att du kommer fixa detta nu, fast de har jag iof vetat hela tiden hihi ! KRAM

Ikväll är det dags för första handbolls träningen wiihoo kommer bli kanon hoppas jag :)!

I morgon ska jag packa å fixa å dona för snart åker viii! tjoho.

Ha det bra så länge!
/ Elina



Min nya fina STORA almenacka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0