Fix & Trix

Hej! '

wooho, det är fullt upp i mitt lilla liv just nu :)
Vad händer då?
Jobb, äta, sova haha visst verkar de fullt upp?. Nej då men händer mer saker men inget jag tänker ta upp här.

Igår efter jobbet hade jag iallafall orken att fixa lite med mina naglar, hade lust att göra dem lite rosa. Så det blev franskmanikyr med rosa toppar hoho.. rätt nöjd, men de är så himla pilligt & med mina skakiga händer går det alltid sisådär men de är tur de finns aceton och tops som kan göra det hela bättre :) haha..

Känner att jag lagt denna bloggningen åt sidan lite nu när jag har bloggat för Orsa sko.
Men i morgon är det sista dagen på skoaffären :/.. så då kommer det nog bli som vanligt här igen!

Idag är det fredag & helgen står runt hörnet, det inväntas hockey och chaufförande & städning..
Kanske inte låter sådär super kul. men de blir nog bra!

Jag är då grymt lättad över detta med att slippa plugget känner jag fy vad underbart det är att slippa!! Frågan är bara vad jag ska ta mig till nu när det tar slut med jobbet på Orsa sko & jag inte vet om någonting mer än grönklitt någongång i december?!
Typ två/tre lördagar i månaden på apoteket bara, men mer vet jag inte..
Känns lite surt, men hoppas jag kan hitta mig någonting kanske..

På måndag ska jag äntligen slinga håret & klippa luggen, ska bli skönt å fräscha till detta lite =)

Dem ringde från the studio igår också, så nu är det fixat att emms kan följa med mig & hjälpa mig med frillan! Jag längtar mer & mer nu. Det är inte alls långt kvar nu endast 2veckor.
Känner att jag behöver en stor resväska för att få med mig mina outfits hihi ;).. Sen ska det ju bli shopping också ju, man måste ju passa på när man är i storstan!
plåtning, shopping, hotell (hotell frukost), resturang middagar med dem jag älskar mest av allt låter inte det underbart?! jag längtar som en dåååre :D.

det finns en sak som jag tycker blitt jobbig nu när jag jobbar här på orsa sko & det är att det är en "gubbe" som kommer in varje dag, han kan inte prata svenska men han står och tittar och försöker prata.. han kommer in varje dag och jag tycker det är obehagligt nu när han börjat med att han vill kramas innan han går.. jag är så dum så jag kan ju inte säga ifrån heller... uff.. måste ge mig och sätta ner foten nu!

aja slänger upp en bild på mina fina rosa naglar nu ;)



Haha insåg precis vilken BILD HAHA!.. men naglarna är ju fina iallafall tycker jag som e galen i rosa :P

Ha en härlig fredag & helg!
/ Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0