Full rulle

Hej!
Idag har dagen verkligen rullat på.
Började med en lång promenad med kotten som uppvärmning men mina nya Easy tones jätte sköna skor verkligen! efter det blev det en springtur.

När jag kommer hem från springturen så hade jag fått ett medelande från sandra som vela fika på stan så jag tog en snabb dusch lånade bilen av emms å for in till min vän. Det va jätte mysigt! Tack.
Köpte mig en jätte fin ljuslykta & en tuff ring, så nu ska jag snart dekorera lite nytt i stugan.
Göra lite höst fint, har ju fått mina lyktor från partylight också :)

Jag åkte hem vid 17.30 någon gång.
När jag kom hem så gick jag och emms ut på en promenad med kotten.

Har blivigt att röra sig endel idag, men jag mår så bra av det! så nu hoppas jag verkligen att jag kommer att hålla i detta. För jag kan inte beskriva hela jag blir gladare possetivare och sover bättre allt är bara bättre :) Min pojkvän stöttar mig enormt bra & de gillar jag!

Jag har inget jobb just nu & det känns väl lite sisådär. Vad ska jag hitta på? aja tar dagen som den kommer.

I morgon ska jag göra mina naglar fina :) Det har jag längtat efter!
Och jag ska även om det nu blir av fixa ihop mina outfits för helgen, troligtvis lägger jag upp bilder på dem.
Men vet inte ni får ju se dem på bild senare ändå :) troligtvis om dom blir bra vill säga haha :P..

Nu ska jag göra mig i ordning och vänta på att kärleken ska sluta träna!
God natt
/ Elina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0