Höst Mörker

Hej!
Idag är det riktigt segt, har vart mörkt & dystert hela dagen. gillas inte! :/
Tur att jag fick hoppa in och jobba lite idag också annars hade jag blivit galen, speciellt när man bara går & väntar på att få åka bort i morgon.

Allt är nästan färdigt med packningen nu också, bara att slänga ner allt i resväskan.
Har fått låna en av Maria för att få plats med mina kläder hihi :)
Jag är sämst på att packa så drar med halva garderoben jämt! tycker inte om att packa alls.. tråkiigt!
Ska bli kul att använda mina nya snygga skor i helgen iallafall! FINALY.

Har heller aldrig bott på hotell med min pojvkän på 3år har vi inte bott på hotell tillsammans men någongång måste ju bli den första & det kommer bli så MYS :)

Va hemma hos sussie i veckan och hämtade en pälsjacka, den va verkligen jätte fin så den ska absolut få följa med mig till storstan!

Jaja nog om min efterlängtade resa nu!
I morgon drar även Orsa Marknad igång vilket gör att Orsa Sko kommer ha lite marknads erbjudanden som inte får missas.
För att ni ska få en liten tjuvkik på de erbjudanden som kommer så kan ni kolla in här Orsasko.blogspot.com

Kommer inte att ta med mig datorn i helgen för nu ska jag bara va!
Så kanske bloggan en snabbis i morgon innan vi åker annars är jag tillbax på måndag troligt vis med lite resultat av plåtningen då också :)
Ha det bra!
/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0