Kalas

Hejsan!

Igår hade jag en kanon kväll, började med middag på bowlingen med mamma, pappa, roger & carina. älsklingen va också med.
sen bar det av hem till storgatan innan marcus agerade chaufför som han va uppbokad på hela kvällen.
medans vi väntade på att de skulle ringa och vilja hem så for vi till helgemo i mora och hälsade på lite då va väl klockan runt 01.30 ;)

sen ringer dom & vi far för att köra hem dom, men självklart ska dom ha nattkäk på donken så det blev ännu en resa in till Mora.
sen blev det att åka hem å sova sådär runt 04.00 :p
länge sen jag va uppe så länge. men hade en bra kväll/natt iallafall :)

så vaknade för ca 1timme sedan nu sitter jag och äter kall kebab kanske ingen höjdare men det går :P..

har lite planer för dagen, först städa och rensa garderob sen kalasande hos kusin idis som fyllt år :) kul å träffa släkten lite.
Men om jag ska hinna till 16.00 bör jag börja ta tag i städnigen.

Jag har klickat hem lite kläder på sistonde, har ännu inte hem någonting utav det. Men längtar! =)

Nu ska jag ta tag i denna söndagen
ha en bra dag
/ elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0