Mora

Hej!
Haft en underbar dag som jag spenderat med Sofie Törnberg & lilla charliee :)
Vi åkte till mora en vända för lite shopping.
Behövde en vit tröja till fotograferingen nästa helg, hade svårt att bestämma mig men köpte både en polotröja & en vanlig vit.
Det visar sig vilken som passar bäst!
Blev ett par leggings & en stor halsduk också.

Men bäst av allt!!! taaadaaaa Reebook Easy Tones ;) måste bara prova alla chanser i världen man kan ta för att så enkelt få en snyggare rumpa måste ju bara testas.
Mamma & pappa betalade hälften som födelsedags present (1månad kvar) men iallafall jag blev super glaad Tack!
I morgon ska jag in till Mora för att jobba på kronans några timmar på förmiddagen.
Kanske blir bastukväll på eftermiddagen, det visar sig :)

Nu ska jag iallafall jobba vidare så hörs vi!
/ Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0