Städa, städa

Skura, damma, torka, jajamen nu känns det rent & fräscht på rummet! :)
Nu ska det bara bäddas rent så är allt perfekt.

Har SÅ mycket kläder som nu ska hivas iväg, kan ju säga att jag nog inte kommer va arbetslös så mycket haha. finns endel att göra.
Tradera kommer vara mitt jobb framöver.. ;)

När jag städa hittade jag även min bruna pälsjacka wiie så nu får vi se om jag behåller den som jacka eller kapar armarna så de blir en väst, vi får la se.
Jag längtar nå otroligt efter en av mina beställningar också! tjoho, hoppas storleken passar bara lite osäker.

Som sagt så kommer det bli en vändning i mitt liv nu när jag är arbetslös några månader, lite jobb här å där kommer det ju bli men inte nå ordentligt.
Men tror det kan vara bra att ta igen sig lite efter sex år i skolan med hårt arbete.  
& jag behöver verkligen det jag ska dra igång med redan i morgon.
Grymt men krävs endel för att  jag ska hålla i och palla. Men pojkvännen ska stötta mig och de känns bra!

Tisdag eller Onsdag blir det att åka in till Mora och kika lite.

Ska träffa maria i morgon också och lämna över nycklarna och prata lite :).

Nu ska vi snart fara till kusinkalaset.
tjiiing
/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0