Trött

Hej!
Jag är helt slut det märks så väl att min kropp inta är van vid träning. ojoj..
Men nu är det skärpning som gäller.

mina ben bara skakar haha, men jag gillar det. Man känner ju iallafall att man gjort någonting nyttigt!

Det blir att jobba 14.00-18.00 hela veckan, känns bra! :)

Idag är det våran dag också, men vi firar bara hel & halvår nu.. haha tänk så mycket man brydde sig om månader och veckor, antar att vi vart tillsammans lite för länge för att lägga ner energi på de.
hihi..

Nej tro om man ska fixa sig lite nu då, känner mest för att ligga kvar på min sköna plats i soffan under filten. hihi

Ikväll blir det troligtvis simmning!
Tjing
/ Elina



Haha en trött å slut Elina & en väldigt blond sådan också :P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0