Woow

Tjoho!

Jag har en härlig känsla över mycket men en sak tynger mig & det är pengar!
Uff.. de tar kål på mig. egentligen va är de bra för?!
aja.. nu ska här inte klagas.

Idag började jag dagen med pojkvännen, vi tog en liten promenad innan han släppte av mig hemma.
Jag ringde emms på salongen & frågade om hon hade tid att ta sig an mina innan "´buskiga" ögonbryn som jag aldrig lagt ner någon som helst energi på..
& gud så nöjd jag är! äntligen har jag snygga ögonbryn emma du är förjävla bra! hihi, men de vet du redan ♥
Sen lunchade vi i solen älsklingen kom & pratade lite med oss också.
Riktigt trevlig stund.

Efter det så va det dax för jobb, idag va det full rulle trillade in 7 kartonger med nya skor. wow tänkte jag hur ska jag hinna med detta? & hur ska allt få plats?
Men jag fixade det, möblerade om lite panikartat men blev rätt bra.
Men fick upp alla skor! vilket va målet.
Så man kan säga att dagens arbete blev mitt träningspass, jäklar vad jag svettades & kartonger upp & ner för källarn hihi.
Tur jag gillar mitt jobb så sjukt mycket :)!
I morgon när mitt pass börjar ska jag om det inte är massa annat att göra försöka hinna med att slänga upp bilder och info om de ny inkomna skorna här orsasko.blogspot.com så ta en kik så kanske jag har uppdaterat.

efter jobbet blev det hem för att äta middag med hela familjen :)
Sen har jag bara tagit det lungt kollat på halvåttahosmig & Idol & Skånefruar.
Riktig Tv kväll för min del alltså.

Pojkvännen är & tränar hockey, fattar inte att de ska va så himla sena träningar?! drygt.
Han ska hämta mig sen iallafall sen blir det film tittande & mys!

Jag beställde en Henry Lloyd jacka här förra veckan, fick den idag & är super nöjd! :)
kommer bli en höjdare nu i höst.

Ser fram emot nästa helg så sjuuukt mycket! hoppas tiden går fort nu!!
Nej nu ska jag göra mig klar tills pojkvännen kommer & plockar upp mig.
God Natt
/ Elina


Ögonbrynen Före


 Och Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0